15 december 2011

2011-12-15 / 21:15:57
Hejsan Bloggen.

Sorry att jag inte har skrivit men det har vart fullt upp. Hade mentors samtal i tisdags och då fick jag massa positivt av min mentor att det går bra för mig i skolan och det var skönt att höra innan man går på jullov :)

Sen har man bara vart med kompisar resten av veckan och idag var man till skolan började klockan 12.00 så det var riktigt skönt och så snackade man lite med läraren till klockan 13.00 sen var det teater föreställning från 13.00 - 16.00 sen vart det raka vägen hem och bara tog de lugnt och imorgon blir det inge skola för mig för jag ska till sjukhuset eftersom jag har ätit medicin nu i 14 dagar så nu ska man till en sjuksköterska imorgon och kolla hur den har gått osv så får väl se om man får en annan medicin nu som man får testa .

Imorgon blir det oxå efter man har varit vid sjukhuset blir det iväg till Västerås med Elin, det ska bli najs och så ska jag träffa Emil med en sväng, det ska bli skojj, nu kommer västerås bli osäkert när vi kommer dit ;) .
Men nu resten av kvällen blir det mest bara lugnt, kolla tv och så, för måste ändå upp i hyfsad tid imorgon eftersom man ska till sjukhuset vid runt kvart över 11 så. Sen ska Mats hämta mig och Elin så ska vi åka till underbara Jims grav <3

Saknar honom nå otroligt men innan ska vi träffa Emil och vi ska ut till Erikslund en sväng så ska jag köpa nånting till Jims grav med!

Nej nu ska jag fortsätta prata med Emil sen blir det väl sängdags :) Men skriver mer imorgon om min dag!

Ha en bra kväll // Kram L


Bästa Jim <3
/iwillnotforget
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!