16 December 2011

2011-12-16 / 23:46:34
Hejsan bloggen . 

Idag vaknade man runt klockan 10 sen vart det upp & käka frukost, sen iväg och hämta upp Elin sen for det iväg till VP och snacka om lite om min medicinering osv sen gick vi på stan lite grann sen drog vi mot tåget för vi skulle till Västerås och träffa Emil :) .

Då var Emil snäll och hämtade upp oss på station och skjutsade ut oss till Erikslund så vi fick handla lite eller så Elin fick Handla hem det hon behövde, Så vi gick in på lite olika affärer sen kom Mats och hämtade upp oss så åkte vi ut till Jims grav och satt rosor, Saknar dig <3

Sen skjutsade Mats oss till Stan igen och då kom Emil dit och mötte oss där sen vart det donken och det var gott satan ;) !
Sen gick vi runt lite till & jag frös som satan och då var Emil gullig och värmde mina händer, Sötisen :) men alla affärer stängde ju runt 19.00 så då gick vi in på Ica och köpte lite grann, sen gick vi till Station och satt där och snackade tills tåget gick hem kl 21.15 . 

Mamma & Pappa var snäll och hämtade upp oss vid stationen så slapp vi gå iaf och Elin hade ju med sig tusentals grejer så jag tror hon tyckte det var skönt haha . Sen kom man hem, fick morotskaka och nu ligger man i sängen och snackar med Emil igen :) 

Men det har varit en helt underbar dag måste jag säga :) Tack Elin & Emil för en underbar dag <3 (a)

Nej nu ska man dra sig men nu vet ni lite om min dag, ha en bra kväll, sov sött sen :) 
Kram // L
/iwillnotforget
Kommentarer!
C säger:

Ärligt talat, du är en sån jävla relationshora. Det tar slut med ena killen och nästa månad har du en annan på G, och så har det varit hur länge som helst. Wow, vilken independent woman du är! Lär dig något av dina misstag i stället?

Kommenterat - 2012-07-10 / 10:15:46
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!