En ny start!

2011-12-11 / 21:55:38
Hejsan! 

Nu har jag bestämt mig att Nu Jävlar får det vara nog! Jag är jag och kommer alltid vara det & är för en gångs skull stolt för den jag är. Respektera det eller dra åt helvete med dig/er, då är det ju ditt/erat bekymmer inte mitt.

Jag är så stolt att jag är mig själv och ingen annan, nu ska jag inte vara mer depprimerad för att någon sårar mig, då ska jag försöka leva mitt liv som jag gjorde innan, jag förstår bara inte mig på människor vissa gånger för dom vill vara vänner med mig men ändå så behandlas man som skit liksom, är så trött på det! 

Mitt förhållande med D tog slut för ett tag sen men visst det är ju klart att man blir ledsen men jag ska inte låta någon få ner mig så lågt . Jag kommer väl hitta den rätta till slut, visst saknar jag honom vissa gånger men försvinner en så kommer tusen åter som man brukar säga . 

Nu har jag iaf bestämt att jag ska börja om på nytt, Nu ska jag leva mitt liv som jag vill ha det! 

Helgen har varit helt okej, I Fredags var jag med Sandra & Elin och hade massa tjejsnack, Trevligt de! 
Sen igår så var jag barnvakt åt mina småbröder och kollade på film med dom på kvällen där, kollade vi på en gammal julkalender som heter " Tolltider" Skit bra :) Sen julpyntade vi lite här hemma med igår innan mina päron kom hem så det vart lite julkänsla. 

Sen Idag har man vart med Elin & Sandra igen, det var riktigt trevligt det med fast vi inte gjorde så mycket, tog det mest bara lugnt och sen åkte man med Bror och Alle hem, ville inte gå hem i den hemska kyla . 

Imorgon har man inge skola heller, imorgon är det hemma pluggdag, får se vad man ska plugga med, tror det blir ganska mkt matte imorgon så man får det lite gjort . Sen ska man ner på stan en sväng med Elin, sen kommer väl sandra och ska vara med oss med, så får se vad vi hittar på för dumheter imorgon då ;) . 

Nu blir det mest bara lugnt men ska väl sova om en stund så man ändå vaknar i hyfsad tid imorgon :) 

Nu ska man kolla lite på tecknat innan sängdags men jag ska börja skriva varje dag, skönt att skriva av sig lite! 

Hoppas alla får en bra fortsättning på denna söndag och sover gott sen! 

Kram / L
/iwillnotforget
Kommentarer!
Anonym säger:

Stå på dig vännen..Det finns fler fiskar i havet och kanske mycket mycket bättre än den som varit?Se framåt och lev livet i framtiden....

Det är inte alltid den man tror är den rätta som är det,jag vet vad jag pratar om..Har man levt i en lögn så länge som jag har gjort så förstår man att det alltid finns något bättre...

Kommenterat - 2011-12-12 / 11:42:55
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!