26 December 2011

2011-12-26 / 02:48:29
Du ska veta hur mycket jag saknar när det var du & jag, Jag är ledsen för det jag har orsakat dig, jag fattar inte heller att du är den första som får ut för det när jag väl träffar dig, jag vill inte bråka med dig för du betyder otroligt mycket för mig ska du veta. Antagligen är det säkert för att jag mår dåligt innerst inne och så känner jag ingen lycka men när jag ser dig och träffar dig så inbillar jag mig säkert att det är du och jag igen för jag har det inne i min fantasi men jag saknar dig nå otroligt och varje gång jag ser dig så blir jag samtidigt glad men ledsen samtidigt för att det är över.

Min stora julklapp jag ville ha var att det skulle bli du och jag igen, Inom mig är det ett stort tomt hål och det är du som är den delen som är borta, jag vet inte vad jag ska ta mig till längre . Jag är jätte ledsen för att jag tjafsa och gick på dig direkt men jag saknar dig .. Du är nog den enda som har fått mig så glad och lycklig som jag var med dig .

Du var verkligen mitt allt, Jag är verkligen jätte ledsen för allt jag har gjort mot dig . Det är verkligen inte meningen och jag vet inte vad jag ska göra, när jag inte har dig i min närhet så håller jag på och går under . Men jag förtjänar inte en sån underbar person som du är, känns som om att jag var själva problemet och allt vart som det vart men jag saknar dig så mycket, Kommer aldrig glömma våran tid som vi hade tsms . Du är verkligen allt som man behövde men som sagt jag förtjänar inte dig .. Hoppas du hittar en tjej som gör dig lycklig . Du ska veta hur mycket jag lider för det jag har gjort mot dig . Men jag hoppas du hittar den rätta och ännu en gång förlåt för allt ..

29 Juni - 28 November </3 Best Time ever !

Idag ville jag bara skriva av mig lite hur jag egentligen känner inombords . Inom mig är det bara ett stort tomt hål och just nu sen det vart slut så ser jag mest bara mörker, Hur ska jag klara detta ? :'( </3

Nu ska jag sova iaf, skriver kanske imorgon om jag är på Humör .
Sov gott ! Kram / L


/iwillnotforget
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!