Söndag 3/2 - 2013

2013-02-03 / 14:46:37
Hejsan Bloggen.

Idag är det söndag men det har varit riktigt skönt med helg :)
I Torsdags köpte jag och min fina Kina mat och gotta oss med det, sen hade vi besök av min bror sen av Stefan en snabbis :) Sen i fredags gjorde vi direkt inget speciellt, tog det bara lugnt förutom att jag var till gymmet och brände lite fett!

Igår så gottade vi oss med lite glass och glodde på House, har blivit fast i den serien,men den är ju så himla bra!
Idag blir det oxå nog bara en lugn dag förutom att vi kanske går ner till mina föräldrar en sväng senare (antagligen)
Sen lite senare ikväll ska jag träffa Elin en sväng och ta en cigg med henne, dom bor ju grannar med oss så nu kanske man har nån att hänga med ifall man blir uttråkad eller när man är själv hemma ifall Daniel skulle vara borta :p

Imorgon är det måndag och då är det skola igen för min del. Har först en lektion på förmiddan sen har jag 4 timmars hål men tror jag ska göra samma sak som jag gjorde förra veckan att jag åker hem sen åker tillbaka till Norberg. Så jävla drygt att sitta i skolan i 4 timmar och att inte göra nånting -.- 

Jag tror inte vi har nånting planerat denna vecka men det blir väl annars en lugn vecka hemma med våra pojkar :)
Men nu vill man bara ha vår och sommar så man kan göra iordning ballkongen så våra pojkar kan gå ut där och kika runt lite, dom är ju egentligen bara inne katter men det skadar nog inte att dom får vara ute på ballkongen.
Jag och Daniel har ju sagt det att sen om man flyttar till hus och så, då kan dom gärna få vara ute katter men nu när vi bor som vi gör så vill vi inte ha dom som ute katter i detta område, man vet inte vem som kan vara elak åt dom så att dom aldrig kommer hem mer osv. Men när vi flyttar till hus lite ut på landet då kan dom få vara ute :)

Nej nu ska jag mysa med min misse som ligger här bredvid , men skriver kanske lite senare. 
Kram / L 
/iwillnotforget
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!