9 april - 2012

2012-04-09 / 13:01:41
Hejsan Bloggen! 

Fick påsklov förra Fredagen och det har varit helt underbart att umgåtts med sambon lite grann när man har varit ledig sen i Torsdags så åkte han hem till sina föräldrar över påskhelgen och jag har väl umgåtts lite med mina men annars har jag mest suttit hemma och bara tagit det lugnt & så var jag barnvakt åt Wille och Jakop med :) . 

Stor städat lägenheten har jag gjort och det behövdes verkligen men det var skönt efter det vart gjort hehe! 
Sen igår kom Sambon hem igen och vi käkade lite Pizza till middag sen gick vi ner till mina föräldrar en sväng sen gick vi med min bror ner till garaget en snabbis . Sen gick vi hem och bara tog det lugnt . 

Idag vaknade vi runt halv 11 eller vad den var sen åt vi frukost sen gjorde vi oss i ordning och nu sitter jag här lite och vill bara att det ska bli onsdag så jag får börja med min uppsats som min syster ska hjälpa mig med. Skönt ska de bli att få den klar! 

Nej ska kila nu men vi hörs av . Ha de bra och hoppas alla har haft en bra påsk . 
Kram / L
/iwillnotforget
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!