Jadu ...

2009-08-19 / 15:22:28
HeejHeej .
Varför går det aldrig rätt med nånting längre ? Allt känns tomt hela tiden och ibland gråter man för ingenting .
Har svårt att sova för jag tänker på så mkt, men vet inte vad man tänker på för det är allt som liksom åker runt i tankarna ..
Vad gör man för fel ? Jag vill må bra men liksom allt går bara skit, är så less på allting . Saknar Farmor och farfar gör jag med, men jag blir så förbannad att dom inte lyssnade på vad andra sa . Och Jag saknar Jim som satan oxå men liksom man kan inte få tillbaka dom nå mer :'( . Kärleken går bara skit den med, asså allting går bara fel, jag orkar inte med sånt här skit .
fått hjärtat krossat flera gånger av olika anledningar och alla försvinner . Vänner försvinner ju med . Asså allt blir bara skit .
Jag mår fan inte som jag ska längre . Vad fan ska man välja vilken väg man ska gå ?
Tänk om man bara kunde dra nånstans och aldrig mer komma tillbaka .
Min dag har inte varit den bästa liksom heller, för jag är mkt på dåligt humör , för liksom allt man gör verkar ju bara bli fel .
Jag blir lätt grinig men jag försöker allt jag kan för att jag ska försöka bli glad, men liksom jag är elak åt mina bröder mkt .
Jag blir lätt irriterad på dom, men jag vet inte varför det blir så .
Jag är så trött på allting jag vill bara Flytta härifrån till egen lägenhet och skaffa jobb så man liksom slipper allt det här .
Man tänker ju på samma sak hela tiden och ju mer jag tänker ju mer arg blir jag . Och då blir jag irriterad . Är det nån som vet vad fan man ska ta sig till ? Jag Hatar Detta .

Men ska kila in till Syster nu och vara Barnvakt men jag skriver lite senare . Ha en bra dag , Ciao


/iwillnotforget
Kommentarer!
Sandra säger:

Linda!

Tänk på vad DU HAR och inte va du inte har!

de är felet, var glad över att du har alla dina syskon och var glad över dom kompisar som stannat och var glad över att vara singel!!!

Ha inte så brottom med karlar för de får man inget för...

Lev livet för de ä'r NU!!!

Du lever bara en gång, du har inte tid och sitta och må dåligt nu!

Ha roligt!!!*

Va glad fast du inte känner dig glad, då blir man glad atomatiskt!!!!

Man ska kunna sitta på ålderdomshemmet när man är gammal och kunna se tillbaka på roliga och bra tider, och DE ÄR VAD MAN GÖR DE TILL, JAG LOVAR!

Kommenterat - 2009-08-21 / 14:13:36
URL - http://sandrakristofer.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!