onsdag den 12 augusti - 09

2009-08-12 / 23:07:18
Godkväll folket !
Idag har man först vart inne i Söderbärke och Hälsat på Linda Och Chrille :) Men jag vart så irriterad när det regna på vägen in dit och sen när jag skulle åka hem så var det fint haha :P Jag och Chrille Härjade som fan haha så han fick ont hehe.
och så hoppade vi studsmatta och sen vid 7 så började jag dra mej hemåt och det var ju så jävla kallt fast solen sken hehe . Och så hälsade man på min gamla lärare under vägen när man skulle hem och satt och snacka lite med henne .
Det var så skoj för det var så länge sen man träffa henne hehe .
Sen kom man hem ungefär halv 9 och hann bara käka lite innan jag skulle ut igen och träffa polers  :)
Var man med dom ett bra tag men en av polarna skulle hem vid typ 10 så man fick ju dra den där moppen med sig hela tiden men då känner man iaf att man har jobbat lite granna (A)

Sen nu sitter man bara och tar det lungt hehe . Saknar Sandra - Lie <3 Vill tillbaka till dom hehe .
Men vi kmr ju ses i november hehe :D

Nej nu kanske man ska börja dra sig till Sängen, för man ska ju upp en lagom tid så eftersom jag och 2 polare ska till Västerås och Shoppa lite :D

Men ha en bra kväll :)

Ciao !
/iwillnotforget
Kommentarer!
Melvins mamma säger:

Kan hjälpa dej med designen sen om du vill?

=)



Mvh storesyster



Kommenterat - 2009-08-13 / 20:52:04
URL - http://sandrakristofer.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!