Torsdag den 27 Augusti - 09

2009-08-27 / 00:13:37
Tjena Tjena .
I helgen blir det att jag åker till babe, jag längtar så mkt för att få träffa han :)
Det kommer ju bli en så romantisk helg så det är sjukt :) När jag kommer till han på fredag så ska vi gå till Kina och äta och mysa :) Jag saknar och tänker på han hela tiden (A)<3
Så kanske vi ska hjälpa hans bror att flytta grejer och så men vi får väl se vad som sker :)
Under Helgen iaf ska vi gå till Dollarstore och Jysk och kolla på fina grejer till babes lägenhet som antagligen kmr bli våran tillsammans så småning om kanske :D kanske det blir att vi äter ute mer gånger under helgen och vi kanske ska gå på Bio med men vi får väl se, sen på kvällen ska vi köpa vin och titta på film och dricka lite vin och bara mysa :)
Baka ska vi med göra såklart ;) Men det blir ju jag som får göra det haha :P

Nu den 25 har Jim vart borta i 10 månader :'(<3 Det är så tomt utan dig vännen <3 Men du är den bästa Ängeln som finns där uppe och ta väl hand om mina farföräldrar med och min morfar <3 Ni finns kvar i mitt hjärta <3
Saknar er så mkt <3 Vill bara att ni ska kunna komma tillbaka, men det går inte :'(<3
Ta väl hand om er, vi kommer ses på andra sidan <3 RIP <3

Nej nu ska jag kila mot sängen och sova men uppdaterar mer senare :P Natti, Ciao :)


Jim Vännen <3
/iwillnotforget
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!