Västerås Dag :D Torsdag den 13 augusti - 09

2009-08-14 / 01:27:34
Godkväll allt folk :)

Idag har det vart en lång dag hehe . Först gick man hem till simone och skulle möta dom där men visst då missa vi tåget vi skulle med så då fick det bli nästa tåg efter en timme men då mötte vi mats sen kom Miranda och Emma och snacka lite :) Timmen gick så fort så då skulle vi gå till tåget men först vart det in på ICA och handlade monster Energy som man skulle ha med sig på tåget och gotta sig med :D Sen när man kom till Västerås med Gänget så spöregna det såklart när vi kom :( Men vi var ju ändå mest inne men usch för vädret ändå . Men annars var det det  skojj :)
Först var vi in i new yorker, sen vart det Mcdonalds efter det vart det H&M, Rock Zone, sen New yorker igen :)
Vi tänkte gå in på Gina tricot men vi hann tyvärr inte :( Men det får bli nästa gång alla var ju glada och nöjda iaf :D

Simone köpte : 2 tröjor, ett par mjukis byxor och sen ett par till braller :)

Mats köpte : En kepa, en Shorta, 2 skärp och en tröja :)

Elin köpte : En Kepa och en t - shirt :)

jag : 2 par trosor och en BH :D

Sen när vi skulle hem och hade betalat resan hem så råkade jag tydligen säga nånting fel :S Hon som tog betalt för resan hon vart helt dum i huvudet. Jag kommenterade en sak, då flippa hon ur, vettefan vf för jag hade inte gjort nånting :S
Hon frågade typ om jag hade problem och om jag sa nått mer så skulle dom kasta ut mej från tåget, att jag skulle akta vad jag hade för attityd att jag skulle passa mej typ och så sa jag förlåt till henne men då såg hon liksom ännu argare ut . Sen så sa hon att jag hade härjat och vart otrevlig på vägen till Västerås med . Asså Jävla cp kärring asså . Hon kan inte ha fått nått på länge elr så hade hon mens . Hon förstörde verkligen min dag . Usch på henne .
Sen när vi kom hem från Västerås så gick vi hem till Simone och slappa ett tag men sen vid halv 10 gick vi mot Elin för hon skulle hem.
Jag, Mats och Simone följde hon en bit sen när vi var på väg hem till Simone igen så mötte vi Jimmy och Bruttan Elin <3:D Snackade med dom ett bra tag :) Sen drog vi hem till simone igen, sen skulle Mats dra hem och då tänkte jag med så vi gick hem men vi ska ju vara imon med så :) Kanske Dricka lite :) Får se .


Nu vet ni hur min Dag har varit :) Ska kila nu mot sängen är helt slut hehe :P Trevlig Kväll :) Ciao .



Lite Bilder :)



/iwillnotforget
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!