11 april - 10

2010-04-11 / 21:50:34
Som alla vet att det är slut mellan mej och Viktor :( Jag har inte klarat av att skriva blogg sen dess ...

Men idag Kände jag att jag kanske kunde skriva lite iaf .
Det har var väldigt jobbigt sen det tog slut, jag känner mej verkligen på Botten . Jag känner liksom ingen lycka i mitt liv längre , Men jag hoppas att han och jag hittar varandra igen .
Jag Älskar verkligen han och jag hoppas att han tänker på det .. <3

Idag har man vart med Elin, Patte, Johan, Seppo, Nina, Stefan, Mats; Mirre, Sebbe och Emma H :)
Dom fick mej verkligen på Humör, kändes så bra att vara med dom idag, helt underbart <3
Vi satt och snackade om minnen, och nina & Jag hade verkligen ett långt samtal hihi :) .
Men samtidigt känner jag mej glad, men ändå inte ..

Men nu ska man sova men skriver kanske mer imon .
Ciao <3
/iwillnotforget
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!