12 April - 10

2010-04-12 / 20:38:58

Usch jag vet inte vad mer jag klarar av , Jag Känner ingen lust för nånting och alltid är det nått som ska bli bekymmer för mej, fan jag hatar den här känslan som man har just nu, jag vet inte vad jag klarar av mer ..

Visst skolan kanske kommer ordna sig, men jag vet inte längre vad man ska göra med resten ?
Jag är skakis, Orolig, och sånt hela tiden, Jag har en Älskad familj och allt , men jag har genomgått så mkt, men vet inte hur jag ska bli av med det ..
Jag vill lära mej att leva med det, men hur fan ska jag Lyckas med det ? :'(

Jag känner mej bara ledsen och allt här, det går inte att vara lycklig här , Jag vill bo hos nån annan ett tag, Jag orkar snart inte mer, jag Orkar inte vara såhär ledsen, och må dåligt mer .
Hur ska jag kunna göra mej att jag mår bra igen , men på vilket sätt ?

Jag vet fan inte vad man ska göra, Den frågan är svår och ingen vet hur ...

Jag saknar dig Viktor, Jag vill ha dig tillbaka snart :'( Jag klarar inte detta utan dig :'(<3

Ciao <3

/iwillnotforget
Kommentarer!
elaaaiinee' säger:

Linda jag finns för dig om du vill prata! <3<3<3

Kommenterat - 2010-04-15 / 16:36:05
URL - http://elainehaaghimmelstrand.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!