14 april - 10

2010-04-14 / 22:25:31

Idag har man vart hemma för man hade så ont i Magen i Morse men det har jag haft hela dagen, hela dagen har min kropp nästan känt att jag har velat svimmat, så då sa Syster Elin att vi skulle gå och köpa nånting att dricka för dom sa att det var vätskebrist men det vart lite bättre men jag kände mej fortfarande vimsig så jag vet inte vad det beror på .. Men först gick jag ner på stan med syster och Melvin för vi skulle lite på Franzens sen mötte vi på Syster Elin sen kom Syster Simone, vi satt och snackade och sådär, Efter ett tag kom Nina och Stefan värsta perfekta taimingen varje gång haha ;) . Men det är så Underbart att träffa dom, dom lyser upp ens dag :) .

Sen dök Mia och Natta upp och dom var med oss sen träffade vi resten av gänget som man alltid gör :P .
Sen när vi skulle Möta Patte så var det nån som Visslade och ingen visste vem det var haha, men sen såg vi att det var Mamma Inger, Freja och Ralf som satt i lekparken hehe, så dom började snacka med oss och jag åkte ruchikana haha xD Mamma Inger tyckte jag var Modig haha xD .

Men sen Skulle Elin köpa cigg, Jag och Simone följde med henne sen träffade vi på Min mamma inne på Ica så vi stog ute och väntade på henne så skulle hon vara snäll och skjutsa hem Elin och Simone hehe .
Men först skulle mamma In på Coop innan vi åkte hem, Där träffade vi på Krille, Lollo, Tova, Martin och nån till tjej haha . Simone och Elin skulle göra flätor på martin haha . Men han ville inte haha .

Sen åkte vi hem och jag har mest suttit och funderat hela dagen sen jag kom hem, men det nästan första jag gjorde var att ta av mej förlovningsringen, det kändes hårt och jobbigt att göra det, visst jag kan ju ha den kvar på men, det blir bara jobbigare då för mej än vad det redan är, Jag vill ju försöka ta tag i mitt liv just nu ..
Så jag ber om ursäkt för alla om jag inte hör av mej och så, men jag försöker verkligen .

Just nu gör jag inte så mkt väntar på att jag och mamma ska ner i tvättstugan :P Nej om man ska göra disken elr nånting men får se hehe . Men ha en bra kväll alla :) .
Och Tack alla mina Vänner för en underbar dag :) Och Mamma Inger, tack för att du finns hos mej, du får mej alltid på Bättre humör när man mår som sämst <3

Jajja Natti, skriver kanske mer imon :)

Ciao <3
 

/iwillnotforget
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!