15 April - 10

2010-04-15 / 20:22:42
Idag har man vart hemma hela dagen, har inte mått så bra dom här senaste dagarna :/ . Har inte Kunnat sova riktigt på några dagar , och dom här senaste dagarna så har man haft så ont i magen . :(
Jag vet inte riktigt vad det beror på :/ . Men det blir säkert bättre men idag och igår var jag hemma för att jag har haft så ont i magen :( .
Men det blir säkert bättre snart . Idag har jag inte gjort så mkt, mest tagit det lungt och så, har känt att jag inte har haft lust att göra nånting men jag plockade i ordning på mitt rum lite lätt, kläder låg lite här och var haha .
Sen har man suttit lite vid datorn och gjort en ny header inte den bästa men jag försöker iaf .
Ska kanske be någon göra en header åt mej, dom som känner för det hehe .

Imorgon ska jag till skolan iaf för jag ska ju gå till Bup klockan 3 så . Sen nästa fredag ska det bli möte med skolan, för jag vill ut och jobba mer än att sitta bakom en skolbänk, för jag tkr inte att jag lär mej nånting bakom skolbänken . Men vi får väl se jag hoppas att dom går med på det :) .
Då ska ju Mina föräldrar, Min mentor, Rektor, Syon, Kuratorn, jag och Pyskologen vara på mötet så jag hoppas det går som jag vill, för jag börjar oroa mej så mkt nu för hur mina betyg och sånt ska gå liksom ...

Snart kanske man ska skissa lite grann och sen ta en dusch elr om jag gör tvärtom haha :) .
Det ska Bli så kul på tisdag då ska jag till Västerås med Syster Elin och träffa Jims Föräldrar . Jag har länge velat träffat dom så, det ska bli så kul .
Syster Elin gjorde en bild till dom om jim och skrev lite grann och den skickade vi till Mats ( Jims pappa ) Via msn och han vart jätte glad över den, han blev nästan tårögd när han såg den . Men klart man vill visa att man bryr sig, vem skulle inte vilja det liksom ? Tänk själv om det var ens egen unge som hade gått bort, klart man skulle bli glad för att folk visar sig att dom bryr sig .

Nej om man ska göra nått annat nu så man lägger sig i tid sen . Men ha en bra kväll :)
Skriver mer imorgon :) .
Bye bye ciao <3

Bilden Syster Elin gjorde till Mats och Lena <3


Jag Funderar på att Klippa mej kort, så jag kanske ska klippa mej som denna ;)
/iwillnotforget
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!