17 April - 10

2010-04-17 / 11:40:16
Idag ska man åka till Västerås och träffa Jims föräldrar Mats och Lena . Det kommer kännas så skönt för det har jag länge velat gjort det ska bli så kul . Mats skulle vara snäll och Hämta mej när jag kommer till Västerås, Jätte snällt av honom .
Kanske man får rensa tankarna lite .. Vi kanske ska åka till Graven med . Jim du kommer alltid vara min Bästa vän och Jag Älskar dig vännen <3 . Du är den Finaste Ängeln och Pojken med ett hjärta av guld .

Under helgen känner jag att jag inte vill umgås med någon , jag mår inte bra och jag vill helst ha lite ensam tid och bara rensa tankarna och bara bry mej om mej själv . Jag orkar inte vara med vänner elr nånting för det blir bara värre för min del känner jag , Inget illa mot någon men jag vill helst ta hand om mej i första hand nu .
För just nu känner jag nästan att mitt liv börjar gå mot fel håll och jag orkar inte må såhär, jag har mått såhär snart i 2 år och jag orkar inte må såhär .
Jag menar inget illa, Jag Älskar mina Underbara vänner, det gör jag verkligen, men jag vet inte vad jag ska göra om någon kommer och säger hur dom mår hur jag ska säga eftersom jag inte mår bra själv ? .

Jag Älskar er mina vänner . Men jag måste bara få vara ensam ett tag och inte umgås .
Hoppas ni förstår .

Jajja nu ska jag göra mej i ordning sen bär det av mot västerås .
Skriver mer senare .
Ciao <3

Vackraste Ängeln och Pojken med ett hjärta av guld <3
/iwillnotforget
Kommentarer!
elaaaiinee' säger:

det är bra Linda.. det är dig själv du ska ta hand om i första hand! allt kommer ordna sig!

<3

Kommenterat - 2010-04-21 / 16:38:13
URL - http://elainehaaghimmelstrand.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!