21 april - 10

2010-04-21 / 20:37:25
Jag har inte skrivit på ett tag men har haft lite fullt upp ..

Igår var man med brudarna och shoppade ;) Jag elr Elin hittade väl inte så värst mkt men vi hittade mkt till Pullan ;) Hon köpte massor haha :P Men det var riktigt fint det hon köte med :)
Jag hittade 4 grejjer men ganska snygga med och det var verkligen värt pengarna ;) .
Först tog vi tåget som gick kvart i 11 så vi var framme där i V - ås runt 12 sen påbörjade shoppingen ;)
Jag orkar inte säga alla affärer vi gick in i men det var bra många haha , sen käkade vi på donkens och jag skulle ha en jävla otur där -.- Precis när jag skulle ställa ner min bricka med mat så tappade jag min stora dricka fan va arg jag vart ..

 Så jag köpte en ny sen satt man och åt, efter det så gick vi till mer affärer och kollade på sötisar hihi (a) Elr hur brudar ? ;)
Sen innan vi åkte hem så tog vi en liten fika, det var riktigt mysigt hihi .
Sen åkte vi hem runt 7 tiden och var hemma vid 8 ungefär sen gick vi till mem & zin och käkade lite sen var klockan runt 21.45 så då började vi alla kila hemåt och det var så skönt att komma hem, man satt ett tag vid datorn sen gick man och la sig . men gud va ont i fötterna jag hade och pullan med haha.

Idag gick man upp runt klockan tjugo i 9 sen klädde man på sig och gjorde sig i ordning sen gick man till skolan .
Men Elin fick lov att åka hem idag det var ju så tråkigt :( <3 kommer bli tomt utan henne =(<33
Sen hade man IV - val lagade wienerschnitzel, mums ;) .
sen gick man hem och duschade för jag frös som fan när jag kom hem :S .
men annars bara en lugn dag :) .

nu sitter man och pratar med syster Elin <3 :)

sen ska man diska sen sova för ska upp vid klockan 6 imon bitti -.-
Men skriver mer imon :)
det kommer bilder på kläderna iaf som jag köpte :)
men ha en bra kväll :)

ciao <3

Klänning och svarta bältet :)



shorts liknande :)


en till klänning ;)<3
/iwillnotforget
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!