22 april - 10

2010-04-22 / 20:33:16
Varför var du inte ärlig och sa att det var p.g.a mej allt detta hände mellan oss ? Jag får reda på av andra hur du känner, va fan är du inte helt ärlig mot mej för ?
Jag blir så ledsen och arg för ingen kan fan vara ärlig mot mej heller, och innan allt detta var vi bästa vänner, kunde prata om allt med varandra, jag fattar liksom inte att du gör en sån här sak mot mej ?
Vi var ju så jävla himla nära vänner, men nu verkar det nästan att du inte bryr dig ett skit .
Men jag ska komma ihåg detta ? Men hur fan kan man säga att jag kom för fort fram i ditt liv ? Varför var du inte helt ärlig från början .

Men jag ska komma ihåg detta jag fattar bara inte att du gör såhär . Men hoppas du får nån som kanske inte stör dig som jag kanske råkade göra, allt är förstört men du kan inte skylla allting på mej, för jag har fan inte gjort nånting fel, du gick med på allting, men nu låter det nästan på dig att allt är pga mej ?
Men nu när du inte ens är ärlig mot mej så är jag fan glad att det vart slut, just när jag får reda på allt detta av andra ... Men du kan ju glömma mej i fortsättningen så du vet .
Jävla fegis ...  fy fan ..


Idag var man snabbt in till Bärke och skulle snacka med Kicki om mötet som kommer hålla i morgon men hon var inte där så jag kunde inte för varna henne men men .. Men jag fick träffa andra kompisar iaf och det var så kul att träffa dom snabbt igen iaf . :)

Sen åkte man hem med bussen från bärke till fagersta men annars har man inte gjort så mkt, jo snackat med Underbaraste Makkan (a) Jag saknar honom som satan, Jag är ledsen det jag gjorde mot honom <3
Men jag hoppas att han förlåter mej . Men annars har det vart en lugn dag idag hehe .
Men nu ska man snart käka kvällsfika sen blir det sova för klockan halv 11 imon midda så har jag möte med alla och jag längtar som fan, för det börjar verkligen gå överstyr för mej, jag kommer snart inte orka mer .
Jag känner bara att jag vill gråta när jag ska till skolan, och jag har så mkt frånvaro så det skriker om det .
Men jag hoppas verkligen att dom går med på det jag vill .. Håll tummarna . Men asså varför skulle dom säga nej egentligen ? Men man får hoppas iaf :)

nej om man ska prata klart med Alle på msn sen kanske ta nån macka sen sova men ha en bra kväll :)
Skriver mer imorgon :)
Ciao <3

Underbaraste MS :)<3
/iwillnotforget
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!