23 April - 10

2010-04-23 / 23:27:55
Idag vaknade man upp klockan halv 8 och gick upp och klädde på mej och var helt ivrig på mötet som jag skulle ha idag med mina föräldrar, Mentor, IV läraren, Skolkuratorn och så vidare . Mötet började klockan halv 11 och vi var väl klara runt kvart över 11 men dom sa att det inte var omöjligt att jag fick börja jobba, dom märkte på mej att jag ville bort från skolan så fort som möjligt så jag får börja jobba redan på Måndag :D Jag kan inte bli lyckligare än såhär hehe (a) . Iaf efter mötet så gick vi och fixade mitt busskort men min mentor skulle ringa oss när det hade kommit och sen fick jag gå upp i mitt skåp och rensa ur det . Gud va jag kände mej glad när jag fick plocka ur skåpet och säga bye bye till den byggnaden för nu är det jobb för min del . Min underbara pappa ringde till Kicki som jag ska jobba med och hörde med henne om det var okej, och det var det så jag var på väg att börja gråta för jag vart så glad . Kicki är så underbar så det finns inte hihi .
Så nu är skolan äntligen fixat fy fan va skönt det är rena friheten asså (a) .
Sen kom man hem och kollade på teckant haha och smsade med Nicke :D Världens bästa vän <3

Sen somnade jag framsör tv:n haha . Men det kändes så skönt för då kunde jag slappna av för att skolan var löst äntligen nu kanske jag slipper det här jobbiga som jag har känt ända sen jag började från dag 1 .
Sen skulle min syster och hennes kille åka till V - ås så hon frågade mej om jag kunde vara barnvakt och det ville jag vara för Melvin är ju så mysig :) .
Så jag, Mamma, Pappa, Melvin och min storebror Robin åkte ner på stan och melvin var så glad . :)
men sen fick syrran och hennes kille problem med Bilen i V - ås så morsan och farsan var tvugna att åka dit och hjälpa dom så dom åkte väl före klockan halv 6 men dom kom ju hem för ett tag sen, alla var helt slut men det gjorde inte mej nånting för Melvin har vart så snäll hela dagen, men jag fick ju hjälp av min storebror och Mina 2 småbröder och tog hand om han lite grann men han vart så snäll så ja, Mosters Älskling :) .
Men nu känner man sig helt slut känner man haha, men snart ska jag kanske sätta igång en film och äta Piggelin ;) Skulle sitta riktigt fint nu efter en sån här dag ;) . Elr vad säger ni ? :)

Imon blir det Familjefest det kommer bli så mysigt men det var ju meningen att Syster E skulle ha vart med, men hon var tvungen att åka hem tidigare än planerat :( <3
Men det kommer ju fler gånger så :D .
Nej om man ska sätta igång en film och gotta sig lite ;)
Men ni får ha en bra kväll alla :) 

Ciao <3


Mosters Älskling, Måste ju ha bild på honom, denna bild tog jag idag när vi var på Coop ;) <3
/iwillnotforget
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!