25 April - 10

2010-04-25 / 12:57:12
Jag hann inte skriva igår för jag hade lite att göra igår så .
Först igår vaknade jag runt 11 sen vid runt halv 2 mötte jag Simone, Seppo och Johan :) Så vi snackade lite men Seppo och Johan skulle hem till Johan så jag och Simone gick hem till henne en stund, snackade lite och så :)
Sen skulle hon till Norbergs marknad med Tova så jag skulle med henne upp till Bussen och då träffade jag Tova, Acke och Patte . Stog och snackade med dom tills dom skulle åka sen gick jag hem . Kom hem så precis då ringer min Kusin Darina och frågar om jag kunde komma ut en sväng, så jag gjorde det så vi satt och snackade i nån timme :) Sen kom jag in och käkade mat sen gjorde jag mej i rodning för det skulle vara familjefest inne vid syrran och det var riktigt kul :) Jag kom hem runt halv 1 tiden sen satt jag och pratade med underbaraste Makkan <3 Snackade med han tills kl 2 tror jag hon var . Men Han är så mysig (a) <3 .

Det kommer bilder på Min outfit så får ni se hehe hur jag såg ut igår :) .

Idag vaknade jag runt halv 12 gick upp och käkade frukost :) Sen nu gjorde man sig i ordning för jag ska träffa Nicke sen :) Bästa kompisen :) .
Nej nu ska jag ut och röka sen vänta tills nicke hör av sig :) Hör av mej senare :) Ciao <3

Bilder från igår men bilder kommer upp så småningom på FB men jag vet inte när men det kmr :)


en till bild på mej :)

/iwillnotforget
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!