26 April - 10

2010-04-26 / 20:30:08
Idag vaknade man runt 11 sen var det bara skynda sig att klä på sig sen mötte jag Simone Pullan nere på Risbro och så träffade man Natta, Johan och Seppo :P .
Sen gick jag och Simone till Matsalen och träffade nicke, Mats, Alex och Patte där . Simone käkade och jag satt och snackade med Nicke haha . Man dummar sig ju som vanligt ;) .
Efter dom hade käkat så gick vi till Lärcentret och satt oss på en bänk där och snackade och tog en cigg :) .

Efter en stund skulle dom gå in på lektionen och då kände jag att jag var tvungen att lämna tillbaka skolböckerna och jag gjorde det, sen hämtade mitt busskort till Praktiken, efterkänslan var ju så underbar, så Lycklig har jag aldrig känt mej nånsin :) .
Sen väntade jag på Simone och Nicke att dom skulle sluta så dom slutade vid runt 2 sen mötte vi på Johan och Seppo under vägen vid Risbro så vi snackade lite med dom men sen tog Seppo oss sällskap in mot stan för vi skulle följa med Nicke tills hans buss kom, det är ju så kul haha :D .

Sen kom Nickes buss så han klev på den och Seppo skulle dra hem så jag och simone gick och köpte ett nytt smycke åt henne, sen drog vi hem till henne ett tag men sen ville jag hem och duscha sen käka, jag ville vara hemma i god tid så man kan lägga sig i tid . Ska ju upp till Jobbet Imon haha ;)
Ska bli så jävla skönt att komma bort från skolan, så det går inte att förklara ;D . Men tråkigt att man inte kommer träffa Simone och Nicke så ofta bara :/<3
Men men det finns fritid med så hehe .

Nu har man nyss borstat tänderna men ska väl kanske kolla på Scrubs sen en stund innan man somnar hihi .
Men imon är det jobb som gäller, helt Underbart asså, förlåt att jag säger det hela tiden men va Fan liksom ;) .
Nej om man ska kolla på Scrubs sen sova men hör av mej mer imorgon efter Jobbet :) Ha de gött :)
Ciao <3
/iwillnotforget
Kommentarer!
Simone säger:

Vi kommer ju självklart sakna dig också, men som du säger det finns ju fritid. ;) :D Så då kan man ju träffas om man orkar och så liksom :)

Älskar dig sis <333

Kommenterat - 2010-04-26 / 23:18:08
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!