27 April - 10

2010-04-27 / 21:34:41
Idag gick man upp 06.25, klädde på sig, sen skulle jag med Bussen till Praktiken, lite trött var man men helt underbart att komma dit, kändes så kul hihi :D .
Sen jobbade man till runt kl. 14.00 . men jag smsade med underbaraste vännen Nicke under dagen, han lyser jämt upp min dag, tack för att du finns vännen min :) <3 Bästa som finns <3 Sen åkte jag hem med bussen som gick 5 över 2 och jag kom hem runt halv 3 till Fagersta . Sen gick jag från Korsningen och hem men då såg jag att mina 2 systrar och syrrans Kompis satt uppe i lekparken .

Så jag gick upp dit och snackade lite med dom sen dök min kusin Darina upp så då satt man och snackade med henne , sen drog jag in och käkade mat, sen drog morsan, Farsan och mina 2 småbröder till Ludvika för dom skulle besikta en bil så :) .

Sen efter några timmar dök min Äldsta bror upp så man snackade med han och tog en cigg och så det var så kul att han kom, har inte träffat han på hur länge som helst. Han har ju vart och jobbat i Kirunna ett bra tag så man saknar ju sin Älskade bror <3 Så han åkte till Sandviken för han skulle hämta sin brud och skjutsa hem henne till Rimbo, men han kommer imon igen, så får man träffa han lite mer :) .

Sen har man mest suttit här, men jag har kollat oxå på Scrubs helt underbart haha . Då slipper man verkligen bekymmer . Likadant idag på Jobbet satt man i solen och stekte med en cigg i handen :D .
Fy fan va skön dag idag asså . Hoppas det blir en lika bra dag imon med, men den kmr nog bli bra eftersom man ska ju jobba så haha ,
Nej nu alldeles nyss har man bäddat sängen för min underbara mamma har ju vart så snäll och tvättat dom åt mej så . Nu luktar min säng helt underbart, Mammas tvättmedel ;) .

Nej nu ska man nog kolla på scrubs och sen sova så man får skratta lite innan man ska sova :D .
Men hör av mej mer imorgon :) . Bye bye <3

/iwillnotforget
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!