29 April - 10

2010-04-29 / 17:20:16
Vart på Praktiken idag, Ganska stressigt så nu sitter man här helt slut haha . Jag var så jävla trött när man satt på bussen hem så det är sjukt .. Men jag lyckades hålla mej vaken :P .

Sen kom man hem och snackade med mina bröder och Pappa, för Jonny och min pappa skulle iväg och Jobba idag och blir borta i 11 dagar :( . Så det blir att man får hjälpa mamma lite då och då . Så tråkigt att dom skulle iväg och jobba men man får ju snart träffa dom igen :) .
Sen satt man och kollade på " Top Model " Så jävla bra hihi (a)

Igår kväll så brottades jag och Brorsan Robin på golvet efter man hade ätit, det var fan kul haha :) .
Det är inte ofta det händer, det brukar oftast hända ifall man är sur och så men nu var det mest på skoj men jag slog i mej i en byrå vid lungorna typ så nu har man ett stort blåmärke där haha xD Sen har jag stora jävla blåmärken efter jobbet igår haha . Men va fan blåmärken har ingen skadats av så haha .

Har ingen aning faktiskt vad som händer idag, men det blir iaf att ta de lugnt kanske att man tar en kvällspromenad sen men jag vill ju ha sol annars är det ju jobbigt och det är ju ingen idé när man röker heller -.-
Men jag har sagt att när jag klipper mitt hår kort då ska jag sluta röka, kanske ta en cigg lite då och då bara men asså inte för ofta men när jag inte har cigg då ska jag inte röka heller så är det bara, för nu jävlar ska jag sköta mej .

Den 10:e maj ska jag till Sjukan i västerås, vet inte varför men mamma skulle med mej då med och pappa ifall han är hemma men annars blir det bara mamma, men det blir nog bra :) .

Nej om man ska fixa och dona lite, så man inte sitter här hela dagen xD . Men får se om jag skriver senare om jag orkar för antagligen ska det bli sova tidigt iaf, det har jag bestämt xD .
Annars hörs vi mer imorgon :) .
Bye bye <3


Går du bakom min rygg så kan du kyssa mej i arlset om du ändå är där !!!
/iwillnotforget
Kommentarer!
Sandra säger:

Varför ska du till Sjukan? :O<3

Kommenterat - 2010-04-30 / 15:02:05
URL - http://sandrawiklund.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!