3 april - 10

2010-04-03 / 18:49:46
Igår när man kom hem från V så var man nästan direkt med Pullan, vi umgicks och var hemma hos henne sen drog vi ner på stan och köpte gotti Gotti , sen gick vi hem till henne igen och kollade på dragon Heart . Bra film :).
Sen drog vi hem till Jonthe ( Pullans Kille ) Och satt och snackade till runt 04.40 - 05.00 men det var riktigt mysigt :) . Sen följde dom med mej hela vägen hem som var jätte snällt av dom :) Men när vi gick mot mej så ramlade Jonthe haha , Jag och Pullan stog och garvade som fan, det såg ju så jävla kul ut xD .

Sen stog vi och snacka ett tag till sen ringde jag mamma och sa att hon skulle öppna porten åt mej och sen kom jag in och bäddade sängen så jag la mej inte förns 05.40, haha, men kul var det att vara med dom :) .

Idag har jag sovit till klockan 4 haha (a) Jag var fan helt slut eftersom man hade vart uppe så sent xD .
Sen gick jag upp och snackade med Pullan på msn sen drog jag snabbt till dom sen skulle dom ner på stan så jag cyklade hem och käka sen nu sitter man här igen, men det är skönt att ta de lungt med en lördag liksom :) .

Innan jag drog till Pullan snackade jag med Rose gumman med :D Och jag ska åka till henne på Måndag ska bli riktigt mys :) . Det var så länge sen så jag blir iaf där 2 nätter men det kmr bli så jävla kul . Saknar ju henne som fan :( Klart man vill träffa henne när man har chansen :) .

Jag orkar inte höra av mej hela tiden, men jag blir orolig som fan om jag inte hör av mej, jag är rädd att bli lämad så många gånger jag har blivit sårad så är det ju klart att man blir orolig att bli det igen för jag kmr inte palla det.
Men vad fan ska man göra ? :( .
Jag hatar när det blir såhär .. Jag är rädd att samma skit ska komma igen. Vad fan ska jag göra ?! <3:(

Uppdaterar senare . Ciao <3

/iwillnotforget
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!