5 April - 10

2010-04-05 / 13:05:50
Idag bär det av till Blge :) Ska bli så jävla roligt, för man har ju inte träffat Rose på Hur länge som helst <3
Och det är så skönt att det har löst sig mellan mej och Älsk <3 Men Ändå känner jag ingen lust att äta ....
Men hoppas det löser sig och imon kanske man ska till Kupolen ;) Riktigt najs :) <3
Men om jag Inte skriver mer Inlägg så beror det på att jag har fullt upp haha . xD

Nej nu ska man börja packa men om vi inte hörs så hörs vi mer på Onsdag när jag är hemma och har klippt mej .
Ha de bra . Ciao <3

Jag Älskar min Viktor och kommer alltid att göra, jag vet att det har blivit massa skit, men jag kmr alltid Älska dig oavsett <3 Jag Hoppas att vi hittar gnistan mellan oss igen, för jag behöver verkligen dig <3 Men vi ses ju i helgen iaf <3 Får vi se då hur vi känner <3 .
Jag Älskar dig och du är den Bästa Viktor högnäs min underbara Älskling <3<3

Min Outfit idag :)


Jag Och Älskling <3
/iwillnotforget
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!