7 April - 10 Hos Rose :D<3

2010-04-07 / 00:38:01
Igår kom man hem till Rose och vi åkte hela raka vägen hem till henne med buss sen gjorde vi våfflor och det var riktigt mumsigt ;) . Sen kollade vi mest bara på tv och tog det lungt, men vi vart så trötta så då gick vi och la oss vid runt 10 men vi låg vakna till runt halv 12 och bara snackade om allt :) .

Idag vaknade man runt kvart över 10 sen låg man vaken en stund sen vaknade Rose till, så vi gick upp och käka frukost, sen gjorde oss i ordning sen vart det kupolen :) .
Vi gick in i lite olika affärer men jag tror vi gick in i varenda affär som fanns där haha . men sen käkade man donkens och jag hittade jätte snygga skor, helt underbara skor, första gången jag har köpt såna skor asså :O .
Dom kostade bara 200 kr sen köpte jag en mapp till skolan för 59 kr men jag hittade inga kläder på kupolen :( .
Men ska åka till västerås så då kanske man hittar något . :)

Imon ska jag åka hem :( Jag vill inte åka men är så illa tvungen för jag ska klippa mej och sådär :/
men det har vart helt underbara dagar att vart här . så kul att träffa gumman :)

Nej nu ska man sova men hörs mer imon :) Ciao .

Viktor jag Älskar dig av hela mitt hjärta <333

/iwillnotforget
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!