Jag och Pojken har hittat varandra igen <3 Så glad för det <3

2010-04-05 / 00:05:37
Jag och Älsklingen Min har pratat ut om det som hände tidigare idag och nu har vi pratat ut om det riktigt och vi har nu hittat varandra men jag var helt förstörd tidigare, Jag trodde verkligen inte att vi skulle hitta tillbaka till varandra men nu har vi kommit närmre varandra och både han och jag var riktigt ledsna över det som hände .

Jag skulle inte ha orkat att vart utan han <3 Men nu har vi bestämt iaf att vi ska träffas nån dag under lovet och kolla hur det känns om det känns bättre elr sämre <3 .
Längtar tills jag träffar han igen, men när jag var så ledsen så frågade Pullan om jag ville komma ut och´bara prata och det behövde jag verkligen just då, så tack Pullan för att du finns där för mej <3

Sen gick vi hem till hennes karl och jag var där till runt halv 10 sen var jag tvungen hem och vara barnvakt . Men tack Pullan du fick mej på Bättre humör sen ringde jag Rose Gumman med, ska ju till henne imon och hon fick mej oxå på bättre humör, Tack Mina Gummor <3 .

Men nu är man barnvakt åt mina småbröder och Pratar med Min Bästaste Älskling, men ska snart sova för måste upp i tid för att duscha, packa och sånt . Men nu vet ni hur det ligger till .

Hörs mer imon :) Ciao <3

Alltid vi Älskling <3<3
 
/iwillnotforget
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!