Var hemma hos Mats och Lena . :)

2010-04-17 / 21:54:41

Idag var man i västerås Hos Lena och Mats . Riktigt kul att träffa dom . Var riktigt trevliga :) .
Skulle gäårna vilja träffa dom flera gånger . Vi pratade mkt om Jim, men när Mats hämtade mej så åkte vi först till Graven stog där ett tag, sen åkte vi hem till dom och va mysigt dom bodde, hade pool på baksidan och sen fick jag se Jims rum och då kändes det som om jag ville gråta rakt ut men jag lyckades hålla mej men gud vad man saknar han och det känns så tomt utan honom . Men det känns som han fortfarande finns kvar här . Men usch vad man saknar han men gud idag när man satt och pratade om han, då fick man tillbaka minnen som man hade med Honom och dom saknar man som fan ju .
Men det är minnen man aldrig kommer glömma . Han är den bästa nånsin . :)
Tack så mycket Mats och lena att jag fick komma, det var riktigt kul att träffa er :) .

Gud jag längtar så mkt tills på fredag när mötet med skolan kommer vara, jag hoppas verkligen att allt löser sig nu för mej för jag kommer fan inte palla skolan asså .
På tisdag ska man åka in till kicki och prata med Henne om jag får jobba med henne och jag hoppas verkligen att det går bra för henne, för trivs verkligen så mkt . Jag mådde så bra när jag var där och hon är den underbaraste man kan vara med ifalll man ska jobba . :)
Men man får väl se :) Man kan ju alltid hoppas på det bästa hihi .

Sen kom man hem vid runt 7 från västerås sen käkade man Pizza nam nam :D .
Men sen har man inte gjort så mkt mer . jag ska ju ta lite avstånd från Vännerna nu för jag känner att jag inte mår bra just nu . Jag vet liksom inte vad man ska göra liksom . Men jag hoppas att allt vänder snart för mej .

nej får se vad man ska göra nu då men hör av mej mer imorgon :)
Ciao <3

/iwillnotforget
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!