Var med Nicke, Sen Simone :)

2010-04-26 / 00:02:35
Jag cyklade ut till Statoil och träffade Nicke där och det var ju så jävla drygt att cykla dit, var helt slut xD
Sen satt vi och snackade sen gick han in och köpte en Cola sen satt vi och härjade oss som vanligt haha .
Sen skulle jag smaka av hans cola men då glömde jag såklart bort att han hade ruskat den så jag satt samtidigt och pratade med han och skruvade upp korken, ni tror inte att det sprutar cola överallt heller ? xD
Nicke fick oxå massa Cola på sig haha, fan va kul det var xD :D .
Men det kändes så skönt att träffa han idag, han och jag satt verkligen och prata om allt och ingenting :) .
Riktigt mysigt tkr jag, det borde vi göra fler gånger elr hur ? ;)

Sen kom man hem runt 5 och började städa rummet, vart klar med rummet typ klockan 8 kanske elr nått liknande :P . Men då plockade jag först upp alla kläder som låg på golvet, sen dammsög jag och efter det så moppade jag . Så nu luktar det fräscht i mitt rum hihi :) .
Sen ville Simone träffas en stund och ville ta en cigg så först gick jag med mamma ner i tvättstugan sen gick jag till simone men hon var ju påväg att skrämma skiten ur mej för hon typ hoppade fram ur en buske, fan va rädd jag vart haha xD . Men så är det ;) Men då var man med henne till runt halv 11 men sen stog vi utanför hennes port och pratde ett bra tag haha, gamla underbara minnen :D<3 . Sen gick jag hemåt och jag kom hem nu runt halv 12 :P .

Men ska väl snart kolla på scrubs och käka piggelin hihi (a) , Men sen ska jag väl sova för ska ju till skolan imon och lämna böcker som jag har kvar här hemma, men jag är redan så jävla glad för att jag ska jobba och på Tisdag gäller det att jobba, helt underbart ;) . Slippa skolan, den kan ju bara dra åt helvete haha .
Så känner jag just nu . Skolan kan ta sig i arslet haha . Men det kommer bli tråkigt att lämna Nicke och Simone :( Kommer inte träffa dom nu lika ofta :( <3 Men vi får ses på Fritiden haha ;) . 

Nej om man ska krypa ner i Sängen och kolla på scrubs sen sova :D . Men jag hör av mej mer imorgon :) 
Ha en bra kväll :) 
Ciao <3 


I Thinking about you <3 Jag hoppas att vi ses i sommar Bubben (a) Jag Hoppas <3
 
/iwillnotforget
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!