All i have in my mind is you

2010-08-23 / 21:27:48
Våra framtidsplaner var det bara skit som vi snackade om som aldrig skulle hända ?
du sa att du var lycklig med mej varför hände då detta ?
Jag försöker prata med dig, men du bara ignorerar mig, har jag gjort nått fel ?
Du ville inte vara osams med mej, men varför då skiter du bara i mig ?

Var det bara skitsnack när du sa att du Älskade mej, och ville vara med mej ?
Jag blir så Ledsen och besviken på dig, för jag trodde inte detta skulle hända med oss .
Jag Älskar dig så mkt att jag hatar dig just nu, som du håller på mot mig, allt jag vill är ett svar från dig .
Inte att du beter dig såhär, Men visst vill du ha det såhär, Låt det vara så då .




Jag tänker inte må dåligt mera pga sånt här skit, man blir bara sårad hela jävla tiden, Nu jävlar ska jag bara tänka på mej själv ( Försöka iaf ) . Nu ska jag klara mej ett bra tag, visst alla tror att jag säger så mkt fast det inte kommer hända men just nu skiter jag i allt, orkar inte bry mig nå mer vad folk tycker och tänker i mig, jag har min egen åsikt och tankar så alla som respekterar mig för den jag är dom betyder, för jag tänker inte ändra mig, så är det bara så det så .

Nu Jävlar ska jag ta mig i kragen och klara detta, Nu skiter jag i allt, vad alla tänker om mig, jag orkar inte bry mig mer så är det . Om jag inte duger stick och brinn då . Då är inte du en riktig vän heller .
Jag ska inte visa mig svag nå mer , ALDRIG MER !

Jim Jag saknar dig grabben, Min bästa vän <3
/iwillnotforget
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!