Do what you want, i don't care anymore

2010-08-24 / 19:07:56
Idag gick man upp 10 över 6 i morse och trött som fan var man och plus att det var ett jävla pissväder -.-
Kom till Jobbet efter en stund kom Elinor och då gick vi in och gav barnen frukost och sånt, Sen kom Kicki :) .

Sen efter en stund så kom Anki, ( en som jobbade för Elinor medans hon var hemma och var mamma ledig )
Det var kul att träffa henne igen . Sen satt vi oss och käkade  frukost och hade lite mys men jag har mått illa hela dagen, trodde det skulle bli bättre efter jag hade ätit men det hjälpte inte ... Sen slutade man klockan 2 och då träffade jag Jesper som det var en evighet sen haha, fick jag dela en cigg med honom, sen kom bussen hem.

Började spöregna när man var i närheten av vad så då ringde jag pappa och frågade om dom kunde hämta mig eftersom det var sånt pissväder, det kunde dom så, det var skönt .
När pappa och mamma hämtade mig så sa dom att jag och Lillebror har vattenskada i våra rum, så vi ska flytta upp i en 4:a så länge medans dom fixar våra rum haha . Men det blir ju inte än iaf .

Sen har man inte gjort så mkt mera, än att snacka med mina föräldrar och syskon . Jag vill inte sitta så mkt vid datorn längre, det enda jag känner att jag klarar är att skriva blogg men inte vara inne på FB, Bdb elr msn .
Så jag kommer kanske bara skriva blogg framöver, Känner att jag måste undvika dom sidorna ett tag .

nej om man ska duscha nu, för sen kanske det blir ner till mormor och sova där, det var länge sen man gjorde det så . Skönt att prata med henne lite .

men skriver mer imorgon, Ha de bra . Puss / L
/iwillnotforget
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!