Go on my own way without you

2010-08-22 / 14:23:15
I Onsdags började man jobba igen, ganska skönt att komma tillbaka igen, ganska slappt den dagen och så har ju en som heter Elinor kommit tillbaka, det är kul att hon har börjat igen men man var ju van med Anki så det var tråkigt när hon försvann men man kanske får träffa henne nån gång ändå :) .

I Torsdags var jag med Mats och Emelie och hade pratat med M tidigare men han betede sig så konstigt så jag orkade inte vara hemma så jag drog iväg och var med Mats ett tag sen drog vi till Emelie och satt och snacka några timmar, sen när man kom hem så fick man ett sms från M att han inte hade känslor kvar för mej och att det var mycket i hans liv just nu, och jag bröt ihop för jag trodde aldrig att det skulle ta slut så jag grät hela natten så jag orkade inte gå upp till Jobbet dagen efter ..

I Fredags var man oxå ledsen typ hela dagen, kändes så tomt att vakna upp och att man inte är tsms med någon längre och speciellt inte honom vid min sida, det tog hårt på mej, jag har knappt ätit nånting nu under denna helg heller, jag har inte haft nån matlust .. :/
Men sen iaf på kvällen åkte jag, emelie, Mats, Hilevi och Ove till Borlänge och var på crusingen, jävlar vad folk glodde haha, det var as kul . Sen satt vi på en parkering och kollade på när andra bilar åkte förbi riktigt shyssta bilar hehe .

 Men iaf innan vi åkte hem åkte jag förbi Hemma hos M men han var inte hemma som tur var för då hade jag brytit ihop, men det var bara så hemskt att träffa Anki när man visste att man inte var en av familjen längre men dom kommer alltid vara min familj ändå, så är det bara ! Anki hon kommer fortfarande vara min svärmor, Sara kommer vara den Moster jag aldrig fick osv, jag Älskar dom ändå <3 Dom kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta <3

Sen igår var man oxå med Emelie och Mats satt nere vid Lastkajen och snacka skit sen drog man hem och inte gjorde så mkt, sen på kvällen tog man ett stort glas vin för det behövdes för att minska min smärta ...
Satt och snackade med Bästa Moster med igår, det kändes så skönt, men jag Hoppas att jag och M hittar tillbaka till varandra igen . Har mått dåligt hela helgen pga detta :(

Idag vaknade man vid 11 och inte gjort så mycket mera men nu vet ni lite vad som har hänt, Ska dra och göra mej i ordning, Men vi hörs senare . Bye <3



15 Maj - 2010 --> 19 Augusti - 2010 :'( <3


/iwillnotforget
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!