i want to be Alone Without you, not with you ..

2010-08-29 / 22:21:24
Igår Hälsade man på Jim vid hans grav som finns vid crossbanan med Mats, Lena och Amira . Det var riktigt mysigt, men man saknar honom så mkt och jag vet verkligen att dom lider, men det var skönt att träffa dom igen . Sen följde man med till Söderbärke för brorsan skulle skjutsa in syrrans Kille dit, han skulle festa lite med sin kusin eftersom syrran skulle ha tjejkväll och dom skulle ut på GM så hehe . Sen fick jag se brorsans nya lägenhet riktigt najs var den :) .

Idag har jag inte gjort så mkt, träffat en kompis sen hjälpt mamma och lagat mat,
Imorn är det jobb som gäller från 08.00 - 14.00 sen blir det nog kolla på top model när man kommer hem haha :)

nu har mna ju fått vattenskada i rummet med så antagligen nu under veckan så ska man packa och börja flytta sakerna till en annan lägenhet så länge och detta kommer ju ta ett tag med så . Jag och lillebrorsan kommer på ensamma (antagligen) i en 4:a haha, najs ;D

Nej nu ska jag prata klart med MS sen blir det sova men skriver mer imorgon :) Puss / L
/iwillnotforget
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!