10 Februari - 10

2010-02-10 / 21:57:00

HeejHeej.
Älsklingen Kom till mej igår och sov hos mej tills idag, hur mys som helst <3 Men jag och Älsklingen gickupp vid halv 9 sen när vi precis skulle äta frukost så ringer min läkare och jag ska börja få äta Järn tabletter och så skulle jag till sjukhuset och göra lite mer prover och kolla om jag har nå bakterier i kroppen som är farliga osv . 
Och Älsklingen min ville följa med mej så slapp jag gå ensam (a) Sen när det var klart så gick jag och Älskling till skolan ( min Skola ) och han ville följa med mej till skolan på hans lediga dag :o men det gjorde han som han själv ville hehe . Så han fick han vara med på Min SO lektion med hihi . men jag var inte med på den sista lektionen eftersom jag mådde lite dåligt på eftermiddan :/ . 
Så vi först till Pickaboo efter det sen Mötte vi Nicke och väntade med han på bussen hans . sen kom mamma och skulle hämta min lillebror så då åkte vi med hem på en gång , så slapp vi gå hem haha (a)
Sen myste jag och Älskling tills han skulle hem med tåget :(<3
Man kom hem snabbt sen var man med simone i några timmar och Härjade ;) Som vanligt med min lilla Brutta ;)
Sen nu för en stund kom man hem och käka snabbt och tog medicinen sen sitter man och pratar med Älsklingen som jag saknar sjukt mkt :(<3
Men helt underbart att ha han här <3 Tack Min Brutta och Pojken min <3 
Jajja ska kila nu men ha de gött :)
Ciao <3
 






Men jag har aldrig vart såhär lycklig som jag är med dig Älskling, hade det inte vart för dig så hade jag nästan grävt ner mej helt och aldrig velat krypa upp ur mitt mörka hål mer . Bara Förstört mitt liv och aldrig velat ha gjort nå mer kul i mitt liv . Tack vare dig och Min Medicin så har börjat känt mej, lyckligare, mår bättre osv. Hade det inte vart för dig så kanske jag aldrig hade funnits mer <33333Du är allt jag har och som gör mej Lycklig och till världens lyckligaste tjej <33 Jag Älskar dig mest av allt <3333 Alltid vi Bubben Min <33 Kyss din Linda <3

/iwillnotforget
Kommentarer!
Simone säger:

Haha ja det va lika kul som vanligt. Haha härjar alltid ;) <3<3 :D

Kommenterat - 2010-02-11 / 13:50:22
URL - http://metrobloggen.se/SimoneVonB
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!