11 Februari - 10 LEDIG !

2010-02-11 / 22:26:45
Heej . Idag var det fett skönt, jag fick sova ut idag för jag mådde inte så bra :/ . Men sen när man vart piggare så var man med Simone i några timmar :) Trevligt . HAr alltid kul med henne . hihi .
Men har saknat Älsklingen så sjuk mkt . :(<3
Men Imon kmr han till mej igen (a) Helt Underbart .
På Söndag ska vi på dop med så ganska fullt upp har man haha .
Imon får vi se vad jag och Älsklingen ska hitta på men det löser sig ;)

Nej nu ska jag sova, och drömma om min baby <3 Jag Älskar Min Viktor mest av allt på denna jord <33
Min Underbara Älskling <3

Natti Natti, Hörs mer imon folket :) Ciao !
/iwillnotforget
Kommentarer!
Simone säger:

Hihi ja vi har alltid lika kul :D Min brutta ;)

Kommenterat - 2010-02-12 / 16:25:17
URL - http://metrobloggen.se/SimoneVonB
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!