13 Februari - 10 Skridskor :)

2010-02-13 / 13:27:52
Hallo .
Idag väckte Älsklingen en vid kl 08.00 -.- men sen fick jag sova igen vid halv 10 till kl. 10.00 haha .
Sen kollade vi vart alla i Familjen var någonstans då låg alla inne vid min mamma och dom och kollade på tv xD
Då satt jag och Älsklingen oxå och gjorde det, kollade på tv med mina 3 småbröder och mamma och pappa . Mys :)
Sen gick vi ut med mamma och familjen i köket och käkade äggröra och macka :) Riktigt mums .
Sen gick vi ut och rökte och snackade med Morsan och dom vad vi ska göra idag och vi ska ner till fagerliden och åka skridskor :) 
Vi som ska med ner dit är : Jag, Älskling, Pappa, Mamma, Mina 3 små bröder, Simone och Sofia :)
Det kmr nog bli roligt hehe :) 
Men just nu ligger man i sängen och latar sig xD Men Älsklingen ligger och håller om mej och har nästan somnat (a) Min Bubbe <33 
Nej nu ska man försöka få liv i Älsklingen men vi hörs sen och jag kanske har bilder då från ishallen :) 
Ciao Så Länge :)<3
 
/iwillnotforget
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!