14 Februari - 10 Alla <3 dag och dop :)

2010-02-14 / 19:22:55
HeejHeej
Idag vaknade jag och Älskling ungefär 9 - 10 nånstans där hehe . Sen gick vi upp och skulle göra oss klara för dopet men innan vi gjorde oss i ordning så käkade vi frukost och rökte sen gjorde vi oss klara :)
Halv 1 åkte vi till Min Systers Unges dop och först var det massa snack om gud och sånger sen vart det fika Mums :D . Sen satt man alla samlade och snackade och grejer :) .
Sen åkte vi hem och bara tog det lungt och kollade på TV och sen ringde Ludde och sa att dom var i Fagersta och skulle Hämta Älsklingen :( Jag ville inte att han skulle åka :'(<3
Visst vi fick umgås lite på alla <3 dag men jag hade velat vart med han hela tiden ju <3 :(
Älsklingen åkte hem runt halv 6 :(<3 Sen dess har jag inte gjort så mkt och imon är det skola igen :(.
Man får träffa vännerna men plugget suger . Är det bara jag som tkr det ? :P
Snart ska man kanske äta lite mat :) Sen kanske bara ta de lungt och kolla på film och snacka med Älskling <3
Men jag skriver kanske mer senare elr imon . Jag Älskar dig Min Viktor Högnäs mest <3
Ha de bra och glad alla <3 dag alla :) Ciao .  


Jag och Älsklingen från dopet <3
/iwillnotforget
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!