17 Februari - 10

2010-02-17 / 20:41:57
HeejHeej
Idag var man i skolan och då hade man samhäll sen bowlade man ;) Skit kul .
Sen tog jag och Hanna sällskap till Malmen sen stog vi en stund och pratade för jag skulle vänta på Pullan som slutade halv 3 hehe. Sen skulle Hanna möta sin mamma så då fick jag vara själv en stund sen såg Pullan mej i fönstret och fick jag vara med Henne och så snackade jag lite med en som jobbade på Malmen som syrran jobbar med, hon är hur trevlig som helst hehe :)
Sen gick jag och Pullan och mötte Nicke för han skulle med bussen och ville ha sällskap hehe ^^
Sen gick vi hem till Pullan en stund och snackade och så . Mysigt som vanligt :)
Pullan då, lilla dummer xD Hon letade efter sin tändare men hittade den inte och sen efter typ 10-15 min så hittade hon den i sin Jeans ficka -.- xD .
Sen gick vi hem till Jonthe för Simone skulle hämta sina grejer hemma hos honom . Efter det så stog vi och snackade sen dök Seppo, Patrick, Mia och Johan upp och så stog man och snackade med dom en stund :)
Efter det så gick man hem och nu sitter man här och Älsklingen min hade gjort en Video om oss, hur underbar som helst, jag blir gråtfärdig när jag ser den så vacker är den <3
På Fredag är det Älsklingen som gäller men imon ska jag och Pullan ha en tjejkväll eftersom jag ska iväg på Fredag det ska bli så mysigt :D<3
Snart ska man väl göra disken sen blir det kanske sova elr kolla på film men såklart snacka mer med Baby min :)

Men får se om jag Uppdaterar mer idag elr imon :) Det märks haha .
Ha de bra så länge :) Ciao .
Dom som vill se videon min Älskling gjorde så tryck på denna länk :)
http://www.youtube.com/watch?v=N4oAfR7cO3k <3
/iwillnotforget
Kommentarer!
Simone säger:

Haha ja det va kul. Fy fan va dum jag kände mig då när jag letade efter min tändare fy fan xD Haha. Men imorron kommer det bli massa mys bruttan :D ;) <3<3<3 love you sis :)

Kommenterat - 2010-02-17 / 22:31:32
URL - http://metrobloggen.se/SimoneVonB
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!