19 februari - 10 Är hos Älskling :)

2010-02-19 / 18:24:40
Halloj .
Idag har man vart med Pullan hela dagen tills jag skulle hem till Pojken :) Vi hade värsta mys och ha så jävla kul jämt :D Käkade godis och drack monster med mera . Kollade på Ice Age 3 .
Pullan sov hos mej från igår tills idag riktigt mys och kul :)<3
Men sen skulle jag till Pojken så Pullan följde med mej ner till stationen och väntade med mej på tåget . Jätte snällt av henne :)
Men nu saknar man henne men nu är man med Pojken så får vi se om jag träffar Pullan när jag kmr hem på Söndag :)<3

Men Nu sitter man med Pojken och Hans kompis John som är knäpp haha xD
Älsklingen ville att vi skulle kolla på Blade men jag vet inte hur det blir ännu haha :P
Nej nu ska jag vara social och sen blir det tacos här mums ;)<3
Hör av mej senare kanske om jag hinner haha . Ha de bra folket :) Ciao .
/iwillnotforget
Kommentarer!
simone säger:

Hihi ja det va riktigt mys faktiskt :) Hihi ingen fara Bruttan :) ;) älskar dig! <3<3 :)

Kommenterat - 2010-02-20 / 13:56:58
URL - http://metrobloggen.se/SimoneVonB
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!