20 februari - 10

2010-02-20 / 22:42:54
Godkväll :)
Idag vaknade Först John vid 9 runt där sen kunde jag och Älsklingen inte heller sova mer så vi låg väl kvar i sängen och John satt sig vid Viktors dator :P
Sen skulle John träffa en Brud som heter Elaine så då vart jag och Älsklingen ensamma i huset för Ludde och Marlene skulle till Ludvika för dom skulle beställa tid åt henne för en tatuering :) Hon skulle antagligen tatuera in spindlar så man får ju se hur det ser ut sen hihi .
Så jag och Älsklingen har mest kollat på film hela dagen tills hans mamma och dom kom hem igen och då var Ludde och Benny ut och skottade av taken och sen fick Älsklingen lov att skotta bort den snö som var på marken och jag tyckte synd om Baby . Jag frågade flera gånger om jag skulle hjälpa honom men det fick jag inte för han . Och jag hållde på och frysa händer och fötterna av mej . När jag kommer in så har jag ingen känsel i Fötterna så det vart för mej att lägga mej under täcket men Älsklingen kom och hållde om mej med för att jag skulle slippa frysa (a).
Sen kom John hit igen och dom dampar ju som vanligt haha . Sen vart det för oss att vi skulle äta Lasange och det var mums . Jag och Älsklingen hade inte ätit nått på hela dagen så det var riktigt gott med Mat (a).
Men jag saknar Pullan men jag vill inte åka från Älskling Imon :( men nästa helg sker det Baby <33 Ska bli så Underbart .
Nu Ligger man i Älsklingens säng och lyssnar när dom härjar xD
Men snart blir det ut och ta en kvällscigg sen blir det krypa ner i sängen och kanske kolla på nån bra film kanske (a) Men ni får ha en bra kväll alla . Sov gott :) Ciao .
/iwillnotforget
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!