22 Februari - 10 2 Månader med baby <3

2010-02-22 / 19:44:41
HeejHeej
Igår kom jag hem ifrån Älskling och jag ville verkligen inte åka hem :(<3 Saknar han så <3
Men när jag kom hem så var jag med Pullan en liten stund och härjade med Henne ;)<3
Sen gick man hem och käkade god mat och sen vart det Medicinen och sen avslutade samtalet med baby sen vart det godnatt för jag var jätte trött .

Idag var man i skolan igen och vi lagade mat hela dagen och ganska soft dag faktiskt men jag har inte känt mej så bra idag, jag trodde jag hade feber ett tag men jag vet inte men jag har ju inte vart pigg iaf ...
Sen slutade man vid 3 sen gick man med Pullan hem till henne och softade ett tag, för det är ju så jävla kallt :(:S
Vill bara att denna vinter ska sluta nu . Men sen kom jag hem runt 6 och käkade och nu snackar man med baby<3
Men det blir nog snart sängen eftersom man inte mår så bra . :/
Men jag saknar min Älskling så Himla mkt mkt <3 Och Idag är det 2 Underbara Månader med Baby <333
Grattis till oss Älskling <3
Nej nu ska man bara gotta sig i sängen och kanske sova snart . Men ha en god kväll alla . :) Ciao <3



/iwillnotforget
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!