25 februari - 10 Jim har vart borta i 16 månader idag :(<3

2010-02-25 / 21:35:15
Halloj .
Idag har man inte gjort så mkt förutom att vart i skolan, drygt som fan men kul att träffa kompisarna .
Sen idag hade man Hotell så jag fick vara med en kille i klassen som vi skulle träna hur man jobbar på ett hotell och sådär . Sen kom en tjej som jag kände som Heter Diana och jag snacka med henne och så medans min mentor var borta och sen när min mentor så gick jag in på min lektion men sen märkte min så kallade " Mentor " att dom satt i våran korridor och dom får ju inte sitta där för någon konstig anledning :S
Sen sa min mentor åt dom att gå och det gjorde dom sen stog dom utanför våran byggnad och min mentor trodde det var direkt att det var jag som hade dragit dit dom fast jag inte hade gjort det liksom . Så min mentor skrek och sa vad dom gjorde där och det visste ju inte jag så jag gick ut och prata med henne och sen kallade hon min mentor massa saker och sa massa skit . sen gick dom sen kom dom tillbaka ännu en gång och sen var dom inte där nå mer men hon va lite uppkäftig mot min mentor och det fick jag liksom skiten för . Fatta irriterad man vart elr ?!

Skäller liksom ut mej utan anledning och tror verkligen att det är jag ? :S
Sen när hela klassen är samlad i klassrummet då sitter alla och bara stirrar på mej och frågade mej varför hon var så uppkäftig mot min mentor och varför jag inte hjälpte min mentor när hon sa såna saker men vad fan ska jag göra ? :S
Så typ alla var Piss på mej utan anledning .. Så Rolig skoldag var det ju inte direkt ...

Men efter skolan så var man Med Pullan en sväng :D Riktigt kul, drack monster och det är fina grejer ;)<3
Love you Sis ;)<3
Och Imon kmr min Underbara Baby :D<3 Längtar och imon elr nästa vecka sker våran underbara Överraskning ;)<3.
Jag längtar så otroligt mkt mkt mkt så det finns inte (a) <3 Helt Underbart <3
Sen sportlov plus på det ;) Hehe fett najs . Jag Älskar min viktor mest av allt, han är mannen i mitt liv som jag vill leva resten av livet med <3 Du är bäst baby <3 Mkt myyys blir det imon med :D<333
Nej nu ska man duscha :D Ha en bra kväll :) Ciao <3


Jim Söderberg du har vart borta i 16 Månader idag :( Du är otroligt saknad gubben . Det är så tomt utan dig .
Vi kmr ses på andra sidan jag Lovar du är den bästa och finaste Ängeln som finns . Du finns alltid med oss vännen <3 RIP Bästaste Jim <3 Du är den bästa Pojken som finns . Ses på andra sidan vännen, du är borta men aldrig glömd kan jag lova . <3
/iwillnotforget
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!