3 Februari - 10

2010-02-03 / 19:55:58
Halloj Halloj .

Idag var man i skolan fast man började Tjugo i 10 xD Hur skönt som helst med Lite sovmorgon men sen på sista lektionen så orkade jag Inte vara med för jag hade så ont i magen :/ Men jag väntade på att Nicke skulle sluta med så var man med han ett tag efter han hade slutat och han och jag Härjar ju som vanligt xD
Men han så rolig hehe :) Sen träffade man syster Elin :) Och har vart med henne hela dagen och i morgon ska hon men mej till skolan, för hon ville träffa Nicke med hehe :)
Så imon blir det mkt Härj :D Kanske knuffa varandra i snön xD
Man får se vad som Händer och sker :)
Just nu sitter man Hemma hos Syster och Härjar lite, Pratar med Älskling <3 och Smsar med Nicke :)
Men jag ska sova hos syster inatt med, så får se när vi somnar idag då haha xD
Snart är det dags för medicinen med . Men lite skönt ändå att ta den .
Nu ska jag vara lite social med Elin sen ska jag ringa Älskling :)
Men ha en bra kväll alla :) Skriver mer imorgon :)
Godnatt Puss Ciao <3


En Bild jag tog på Nicke när han fipplade med Sin nya rosa Mobil xD :D
/iwillnotforget
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!