7 Februari - 10

2010-02-07 / 20:17:16

Älsklingen Har vart här från i Fredags till Söndag <3 Helt Underbart att ha han här igen <3 Men han åkte hem för några timmar sen och det var tråkigt :(<3 Jag saknar honom så sjukt mkt <3

I Fredags Mötte jag och Elin han vid tåget sen tänkte Bruttan och Jimmy vara med oss och äta Pizza men dom kunde inte då som var synd men vi får göra det en annan gång :)
Sen gick vi hem till Elin en stund och Kollade på Torkel i knipa sen kom mamma och Pappa och Hämtade oss sen var vi bara Hemma och Myste <3 Helt Underbart .

I Lördags vaknade vi vid 9 och härjade på Morgonen så vi väckte min lillebror xD Sen gick vi upp och åt frukost sen ville Viktor med mina småbröder ner och åka skridskor så gjorde vi det och det var kul :)
Men jag satt där och frös haha xD<3
Sen kom vi hem och käkade Pizza med Familjen det var jätte gott :)
Sen mot kvällen så skulle syster och Hennes kille upp hos deras kompisar och dricka lite vin och så, då frågade dom mej och Älsklingen om vi ville vara barnvakt och det var vi och vi kollade på en bra film som heter " Supersugen " skit bra sen var vi barnvakt till ungefär 23.15 sen ville vi gå hem så då kom brorsan över och var barnvakt tills syster kom hem :)
Sen kollade vi lite på tv när vi kom hem sen somna vi men  Baby somnade först eftersom han hade åkt skridskor min underbara Pojke <3 :)

Idag så gick vi upp ungefär halv 12 sen åt vi frukost sen träffade vi Sofie och Chrille ett tag :) Snacka lite :D
Sen Myste jag och Älsklingen framför tv:n med lite glass hehe :D
Sen Ringde hans mamma och sa att dom var här så då var han tvungen att åka hem min Älskling :(<3
Jag saknar han så mkt redan <3<3 Men En Helt obeskrivlig helg <3

Nästa Månad så sker det Baby :D<3 Jag Älskar dig så Himla mkt alltid vi min Underbara Bästaste Viktor <3
Du är den bästa som har hänt i mitt liv <3 Alltid vi <3
Du är Mannen i mitt liv och kmr alltid vara min Karl <3 Du är hela min värld <3 Ingen viktor, Ingen Linda <3
Jag Älskar dig så himla mkt mkt mkt <3 Kyssar <3

Älskling när han åker skridskor :)


Mina Bröder när dom åker iaf 2 av 3 :)

/iwillnotforget
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!