15 januari - 10

2010-01-15 / 20:41:24
Godkväll allt folk :)
Idag har man vart i skolan en snabbis men hade bara 1 lektion skönt var det :)
Men jag längtade bara tills jag skulle åka till Älsklingen hihi, nu är man hos han Äntligen (a)
Men jag åkte hit vid 5 ungefär med Brorsan för han skulle till smb, så då fick jag åka med han till Västerbyhytta .
Sen efter man hade slutat skolan vid 1 så träffade man Elin :) Syster yster <3
Så hon följde med mej hem och träffade min familj hehe. Sen skulle jag åka så brorsan skjutsade hem henne .

Nu är man hos Baby iaf ;D <3 Vi ska snart titta på film ( The new moon och The Grudge ) :D
Jag kmr vara så rädd för the grudge så det är inte sant xD
Men vi får väl se =)
Jajja ska kila nu och kolla på film :) Ha en bra kväll :)
Ciao <3


/iwillnotforget
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!