16 Januari - 10

2010-01-16 / 23:55:41

Godkväll :)
Idag vaknade jag och baby runt 10 sen gick vi upp och käkade frukost sen vart det att vi åkte till kupolen och shoppade lite :) Först innan vi började shoppa så bjöd Ludde och Marlene oss på lite fika först . Jag käkade en bit prinsess tårta .
Det var mumsigt . Älsklingen Hittade på ett par snygga Jeans på H&M och sen gick vi till Gina tricot och jag hittade 1 vitt linne jätte fint faktiskt, sen en liknande svart klänning sen ett par tights :) Rätt Nöjd faktiskt .
Jag och Älsklingen gick sen till Donkens och käkade lite (a) Sen kom Ludde och Marlene och käkade dom med hehe. Sen åkte vi hemåt sen när vi kom hem så var vi typ inne i 10 min sen vart att gå in till Söderbärke och köpa godis sen var det att gå tillbaka sen vart det att sätta sig och käka lasange med alla :) Mums .

Just nu sitter Älsklingen och ska spela med hans kompis Emil och jag sitter lite vid min dator och chattar lite :)
Men nu ska man se vad man ska hitta på men ha en bra kväll alla .
Ciao <3

/iwillnotforget
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!