30 Januari - 10

2010-01-31 / 00:38:48
Godkväll Folket .
Idag har man inte gjort så mkt, käkade lite frukost sen vart det att man Var med Simone och Jonthe ner på stan och handlade godis, Mums . Sen var med dom till Ungefär halv 8 sen drog man hem och käkade kvällsmat och sen tog jag min medicin . Jag fick medicin igår, mot depprision och så för jag har typ inga känslor och så .
Men jag hoppas att medicinen hjälper . Och så saknar jag min Älskling så mkt :(<3
Men nästa helg ska han och jag ses, bara längtar dit . Jag hoppas att denna vecka går fort nu så man får träffa honom . Den 22:a Januari var jag och Älsklingen tsms en Månad och då var han här och vi myste mkt mkt mkt .
Och på Måndag ska man till Läkarn igen -.- och ska göra tester inom hela kroppen och så . För att kolla att ingenting är fel och sådär . det ska bli skönt faktiskt . Men vi får se hur det går .
Just nu sitter man och dricker Monster och vill att Baby ska svara på msn xD Men han lanar ju så det kan ju vara förklaringen xD Men jag skulle vilja att Älsklingen skulle vara med mej på måndag när jag ska till Läkarn <3
Man Kan ju alltid fråga han sen får man se .

Nej Nu ska jag kolla på film elr sova men jag hör av mej mer imon .
Natti natti Ciao Puss <3

Viktor Jag Älskar dig Baby <3
/iwillnotforget
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!