6 Januari - 10

2010-01-07 / 00:45:44
Länge sen jag Blogga nu , sry för det .
Nu är det ett nytt år igen , Åren går ju så fort :O . Men jag hade en riktigt Trevlig Nyår . Var med Älsklingen och först under dagen var vi med Hans familj och käkade god mat och så .
Sen senare runt 21.00 var vi hemma här I Fagersta och firade lite med Familjen här .
Sen runt 22.00 elr halv 11 så åkte vi ner till syster och härjade loss med dom men vi åkte hem innan 12 och sen vart det ju skåla och smälla raketer :) .
Efter allt smällande och så, så tog jag och Älsklingen ett nattbad och snackade och myste hihi .

Älsklingen var här från Lördag till Tisdag och vi hade så mys . I Lördags var vi Med Simone och Jonte . Kollade på film och så det var mys :)
Sen i Söndags var vi med Mats en sväng men dom fick vara ensamma ett tag för jag följde med Grannen till Stallet och kvällsfodrade hästarna deras :)
Men sen på Måndagen var vi bara hemma och tog det lungt :) Det var skönt <3

Men det var svårt att Släppa han sen när han skulle åka hem . Saknar han så mkt jämt när jag inte är med honom .
Men han kommer hit imon igen :) Vet Inte vad vi ska hitta på men det visar sig och han ska vara hos mej Hela helgen :D <3
Sen på Fredag börjar man skolan igen , Suck . Men Lite kul ändå hihi :)
Men då vet man att Älsklingen är hemma och väntar på en när man kmr hem från skolan (A)<3

Jajja nej nu kanske man ska försöka sova elr nått så man orkar upp imon (A)
Men ha en god fortsättning :)<3
Ciao Pussen <3


Såhär såg jag och Älsklingen ut på Nyår :)<3 Min Karl var ju så stilig (A)<3
/iwillnotforget
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!