13 Juli - 10

2010-07-13 / 15:35:35
Jag åkte till Blge den 30 Juni och har vart här sen dess men det är så underbart att vara här och slippa alla bekymmer hemma . Förutom att jag saknar alla mina kompisar hemma men dom som jag saknar vet vilka dom är . Men jag och Älskling ska ju hem till Fagersta nu på Fredag . :)
För det kanske blir att vi ska på Fest men det beror ju på om jag har pengar men det ordnar sig ju :) .

Just nu är man hemma hos Underbara Rose :) Kom hit igår för Älskling drog hem till en av hans kompisar Alex :) Så då drog jag hit till Rose och sov hos henne inatt och gud vilket väder det är ute nu :o Riktigt regn och skur . Åskar och blixtrar gör det som fan :o Men härligt är det och min Älskling är ute och badar i detta väder haha xD
Nej om man ska göra nått annat :P Men hörs sen nån dag och alla som vill träffas är det bara att höra av sig under helgen medans man är hemma hehe :) .

På torsdag är det 2 månader för mej och Älsk (a) Får se vad vi ska hitta på då för skoj :) <3

Japps Japps Hörs sen ^^ Ha de gött :) Bye <3


MATHIAS DU ÄR MITT ALLT <3 Kyss Älskar dig min Baby <3
/iwillnotforget
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!