30 Juli - 10

2010-07-30 / 15:43:01
Jag vet att jag har inte skrivit på ett tag men har haft ganska fullt upp plus att jag inte har orkat haha .
Igår vaknade man runt halv 3 sen drog man och var med Elin ett tag sen ringde Älskling och sa att han skulle komma till mej så då fick han skjuts av sin Moster, hennes man och Svärmor var med oxå :) Det var kul att träffa dom :) .
Sen tog jag och Älsklingen det mest lugnt och tog ett bad, riktigt skönt (a) .

Idag vaknade vi först runt 10 och då grattade jag Älsklingen som fyller år idag :) .
Sen somnade vi om och sov till runt 1 för då ringde svärmor och ville gratta Älsk :) Sen gick vi upp och käkade frukost sen har vi mest tagit det lugnt, man vi har frågat Emma och Sebbe om dom ville vara med oss men Emma Ligger i Körtelfeber, stackarn . :(

Senare blir det väl att vara med Elin :) Så vi får väl se vad vi hittar på :) .
Imorgon är det bestämt antaglingen att vi ska vara Med Mats och Hans Tjej Jessica :) .

Nej nu får vi se vad vi ska göra :) Och Min Älskling fyller år idag :D <3

Grattis MIn Underbara Älskling <33 Hoppas du får en bra dag <3 Kyss <333
/iwillnotforget
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!