21 Juni - 10

2010-06-21 / 23:01:28
Idag vaknade man runt halv 12 sen åt jag frukost och efter det så vart det iväg till Simone för hon och jag skulle dra ner till UM en snabbis . Men Innan vi gick ner på stan så skulle hon beställa tid hos Frisören så först gjorde vi det sen vart det ner på stan, och när vi gick in på UM så satt Emma H, Mirre, Sebbe, Mats och Bea där redan hehe. Efter vi hade vart där så tänkte jag och Simone käka Thai men det var stängt idag så vi gick och käkade Pizza ist , Mums var det men fy vad äckligt mätt man vart, och nu kom jag ju på att vi glömde ju betala pizzan haha xD Fy fan hur lyckas man glömma xD ?
Ahja men gratis är alltid gott ;) .

Sen drog vi hem till Simones Mamma och snackade med dom ett tag sen drog vi hem till Pullans Kille och var där ett tag men sen drog jag hem, bara tagit det lugnt :) Snackat med Älskling har jag gjort med och snart får jag Äntligen träffa honom :) Kan Inte bli lyckligare <3 . Jag Älskar dig Mathias Niemi <3
Och snällaste Anneli håller på och hjälper mej med min Header till bloggen så det kmr bli så bra :)
Tack Pullan för denna dag :) <3


Nej nu ska jag fixa och dona lite men skriver imon :) Bye bye :)

Love u M <3<3
/iwillnotforget
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!